Cursusaanbod voor online piano- en keyboardlessen

Online pianoles cursussen

(Nu tijdelijk mét levenslang toegang + Updates!)


pianolesvanrene cursusaanbod pop

Dé Piano-Succespad-Methode voor beginners en herstarters (2023 versie!)

Aanvullende Extra lessen, Workshops & Liedjes

30 dagen Piano Challenge Cursusnull       30 Dagen Piano Challenge

POP PIANIST Coachingsprogramma

Pop Pianist

sinterklaasliedjes en kerstliedjes voor piano en keyboard

Sinterklaas en Kerstliedjes 

Blues piano beginners deel 1
Blues Piano
Deel 1

Lockdown Piano Cursus

Lockdown Pianocursus 

Niet zeker welke cursus het best bij jou past?

Lees hieronder het verschil.

Succespad-Methode versie 2023 - Pianoles van René

Neem de stap naar een betere pianospeler met René's unieke 'Succespad-methode'. Volg duidelijke online instructievideo's en gebruik het bijbehorende digitale lesmateriaal. Investeer in jezelf en laat anderen binnen een paar weken versteld staan over je pianospel! Geschikt voor beginners, herstarters en zelfs keyboardbezitters. Duizenden tevreden cursisten zijn je al voorgegaan. Volg alle vier de fases en ontdek hoe makkelijk het is om een gelukkige en enthousiaste pianospeler te worden!

  • (Nieuw) Lockdown Piano cursus 

    Online pianolessen voor beginners met noten, akkoorden, bladmuziek, akkoordenschema's en instructievideo's. Leer in 4-6 weken liedjes zoals "Let it Be (The Beatles)", "I Goirni (Ludovico Einaudi), "17 Miljoen Mensen", "You'll Never Walk Alone", "Kleine Jongen (Andre Hazes)" en "Ballade Pour Adeline (Richard Clayderman).

  • POP PIANIST Coachingsprogramma

    Pop Pianist Praktijk Beginnerscursus

    Leer in 25 weken alles wat je behoort te weten over spelen met akkoorden, noten, leadsheets en akkoordenschema's. Ontdek hoe je mooie ballads, evergreens en popsongs kunt spelen met beide handen in diverse ritmes, andere maatsoorten, jezelf (of anderen) kunt begeleiden en veel meer. Krijg toegang tot ons forum en deel je ervaringen met andere cursisten. Word een professionele pop pianist!

  • pianoflix pianoles van Rene naspeelliedjes

    100 Naspeelliedjes, Etudes & Workshops voor Piano & Keyboard

    Ben je op zoek naar een manier om bekende liedjes te leren spelen? Kies je favoriete liedje uit onze grote selectie Pop, Evergreens, Klassiek en New Age nummers en begin direct met spelen! Onze video tutorials, bladmuziek en midi bestanden maken het leren van de liedjes eenvoudig. Geen moeilijke theorie, maar direct spelen. Binnen enkele dagen speel je al diverse mooie liedjes! Start vandaag en ontdek hoe leuk het is om muziek te maken.


  • 30 dagen Piano Challenge

    30 Dagen Piano Challenge

    Leer in 10 lessen één compleet popliedje meespelen met band!    Heb je nog niet veel praktijkervaring met akkoorden? Zoek je wat extra uitdaging?  Dan is de  30 Dagen Piano Challenge voor jou. Je Eindigt Met De Kennis en Vaardigheden Om Honderden Liedjes Te Kunnen Spelen!  Na 30 dagen levenslang toegang.   Inhoud: 6 modules, 12 lessen, video's, pdf's, audio's, ebooks.  

    Blues piano beginners deel 1

    Heb jij altijd al bluespiano willen leren spelen, maar weet je niet waar te beginnen?    Dan is leuke deze online cursus voor jou. 


    Voor deze cursus hoef je geen noten te kunnen lezen en je leert snel de basis van de blues spelen met beiden handen en zelfs een stukje improviseren.   Nu extra voordelig leren!

    sinterklaasliedjes en kerstliedjes voor piano en keyboard

    Thema Pianoles:
    Sinterklaasliedjes en Kerstliedjes

    Op zoek naar de leukste Sinterklaasliedjes en Kerstliedjes?

    Met deze echte pianolessen leer je razendsnel de leukste Sinterklaasliedjes en Kerstliedjes spelen en speeltechnieken die je kunt toepassen op weer anderen liedjes.  Voor beginners en half gevorderden.   

    • Inclusief 100 minuten  Sinterklaas instructievideo's 
    • Inclusief  120 minuten Kerst instructievideo’s  
    • Inclusief Bladmuziek met vingerzettingen, songteksten en notennamen.
    • Inclusief Audio bestanden

     Levenslang toegang & inclusief toekomstige updates!