Pianoflix Naspeelvideo's | Pop, Klassiek, Etudes en Piano Workshops

De Mooiste Popsongs, Etudes en Leuke leerzame Piano Workshops !

Je raakt nooit uitgeleerd.  Gewoon zitten en naspelen! 

Wat dacht je van de meest aangevraagde pianosongs, vingeroefeningen en leerzame Piano Workshops?

 Ben je op zoek naar leuke eenvoudige of uitdagende liedjes? Popliedjes, evergreens, mooie klassieke liedjes? Liedjes die je motiveren om lekker te gaan oefenen en je pianospel te verbeteren?  Lees dan snel verder.   

 Mijn naam is Rene Knops, ik ben al ruim 25 jaar fulltime pianoleraar en oud-directeur van een Muziekschool en mijn doel is om zoveel mogelijk mensen op laagdrempelige wijze piano te leren spelen.   Naast een compleet online lesprogramma voor beginners en gevorderden,  bied ik nu ook leuke en bekende liedjes en Pianoworkshops aan voor beginners en half gevorderden in de vorm van zeer duidelijke naspeelvideo's aangevuld met bladmuziek en midi-files.   

VIDEO'S MET PDF'S

Leer aan de hand van slimme naspeelvideo's, aangevuld met pdf's (noten of akkoorden).

LIEDJES OP VERZOEK

Stem in onze 'Stembus' op jouw favoriete liedje en zie dit nummer terug in de liedjesbibliotheek.  

VOOR PIANO EN KEYBOARD

Vind liedjes voor beginners en gevorderden die je op je piano of keyboard kunt spelen.   

Liedjes in diverse moeilijkheidsgraad met bladmuziek en midifile

Geen voorkennis van muziek nodig om te starten!

SUPERDUIDELIJKE VIDEO'S

Met dubbel oplichtende toetsen waarbij je me duidelijk toets-voor-toets kunt naspelen.  Vertraag de afspeelsnelheid tot 50% om alles goed te kunnen volgen.

BLADMUZIEK VOOR PIANO OF KEYBOARD

Ben je al wat gevorderd en wil je graag met notenschrift spelen? Download speciale arrangementen van je liedjes voor piano of keyboard.

MET HANDIGE MIDI-FILES 

Ontdek de nieuwe manier van liedjes leren! Download bij elke liedje een midi-file. In je abonnement leren we je hoe je slim kunt oefenen met een midi-file.  Voor velen is dit hét alternatief voor notenschrift.

24/7 Onbeperkt Toegang!

Je ontvangt 7 dagen per week, 24 uur per dag toegang tot onze online leeromgeving.

Wat cursisten zeggen...

Frieda over de Pianoflix naspeelliedjes

Adri over de Pianoflix naspeelliedjes

Jennifer over de Pianoflix naspeelliedjes


Adri  over de Pianoflix pianoles van Rene  naspeelliedjes

naspeelliedjes pianoles van rene

Geen notenkennis nodig!

Door de handige opzet zie je duidelijk mijn handen en vingers, soms met dubbel oplichtende toetsen en bewegende balkjes. Hierdoor hoef je geen muzieknoten te tellen. Daarnaast kun je via mijn speciale lesmaterialen pagina, gratis extra lesmateriaal downloaden zoals een toetsenwijzer (zodat je de namen van de toetsen snel leert), akkoordenbladen, schema's, notenoverzichten, audio oefentracks en veel meer!  

Van bekende Evergreens tot Klassiek!

Als klant van de naspeelliedjes van Pianoles van René kom je altijd wel iets leuks tegen om te spelen. Ik heb liedjes voor beginners en gevorderden. Zo vind je hier popliedjes van o.a.  John Lennon, Simon & Garfunkel, Andre Hazes, Elvis Presley, Adele, U2, Bruno Mars of liedjes van de beroemde musical The Sound of Music.   

Ook vind je hier naspeelvideo's van liedjes met akkoorden van o.a. John Lennon, Bette Middler, Coldplay en meer.

Wat dacht je van mooie pianonummers van o.a.:  Ludovico Einaudi, de beroemde pianoklassieker 'Ballade Pour Adeline' (Richard Clayderman) en bijv. Yann Tiersen in ons New age genre. Of een mooie Blues piano Workshop!  Elke maand komen er weer nieuwe leuke en uitdagende liedjes bij.  

Alle liedjes kun je op 3 verschillende manieren leren en ook vaak op verschillende niveaus!  Met noten of zonder noten...

je favorieten pianoliedjes pianoles van rene

Kies je eigen favoriete liedjes.

Na je bestelling ontvang je ook toegang tot een gedeelte van ons geliefde Forum en de stembus. In de 'stembus' kun je regelmatig  stemmen op je favoriete liedje of een liedje zelf aandragen waarom anderen kunnen meestemmen.  Het liedje met de meeste stemmen vind je vaak terug in de steeds groter wordende collectie van liedjes, oefeningen en workshops,  Leuk toch!

Met speciale oefeningen voor meer kracht, snelheid, coördinatie, spelen met beiden handen tegelijk en veel meer!

Leer je met behulp van duidelijke instructievideo's met handige dubbel oplichtende toetsen eenvoudig alles wat je nodig hebt.

Kies je liedjes, geselecteerd op basis van niveau en onderwerp (akkoorden, melodie, kracht, snelheid, coördinatie (beiden handen tegelijk)) alles tevens inclusief uitprintbare bladmuziek en midi-files.

OVERZICHTELIJK

Na je bestelling ontvang je direct je inloggegevens waarmee je direct kunt inloggen op onze online leeromgeving. Hier vind je alle liedjes, welke op overzichtelijke wijze zijn geordend op genre en moeilijkheidsgraad.  

Benieuwd welke liedjes je nu al kunt leren spelen?

null
                                       

Enkele voorbeelden (naspeelliedjes):

Bekende popliedjes

Claudia de Breij - Mag ik Dan Bij Jou
Ellie Goulding - How Long Will I Love You
Carol King - You've Got A Friend
Het Wilhelmus
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence
Simon & Garfunkel - El Condor Pasa
Bobbi Darin - Mack the Knife
Gerry & the Peacemakers - You'll Never Walk Alone
Andre Hazes - Kleine Jongen
Richard Clayderman - Ballade Pour Adeline
I Like The Flowers
The Sound of Music - Do Re Mi
The Sound of Music -Edelweiss
Dotan - Home
Elvis Presley - Can’t Help Falling In Love With You
Bruno Mars - When I Was Your Man
U2 - Ordinary Man
Niels Geusebroek - Street of Hearts
James Bay - Hold back the River
The Cinematic Orchestra - To build a home
Henry Mancini - Moon River
Leonard Cohen - Hallelujah
Frank Sinatra - My Way
Secret Garden - Nocturne
Leonard Cohen - Hallelujah
Frank Sinatra - My Way
Passenger - Let Her Go
The Beatles - Let It Be
The Beatles - Hey Jude

Makkelijke liedjes

Mieke heeft een Lammetje
Twinkle Twinkle Kleine Ster
Jingle Bells
I like the flowers
Ode to Joy
Happy Birthday
Heart and Soul
He's a Pirate
Alan Walker - Faded
Billy Joel - Pianoman

Leuke korte liedjes en oefeningen

Oefening LH Kwinten en Melodie RH
Beiden handen Kwinten en Tertsen
Mineur Song met Es
Doe je mee
Opwaarts Neerwaarts
Double A Fun
Faster
Toonladder van C met Linkerhand
Akkoorden in Rechterhand- Links Melodie
Plezier met (gebroken) Akkoorden deel 3
(half gevorderd) In de stijl van Coldplay

Liedjes met Akkoorden

John Lennon - Imagine (piano intro)
Adele - Someone Like You
Bette Midler - The Rose

Minimalistisch/New Age

Ludovico Einaudi - Fly
Ludovico Einaudi - I Giorni
Yann Tiersen - La Valse D'Amélie
Yann Tiersen -Comptine D’une Autre Été (Amelie)
Secret Garden - Nocturne

Klassiek

Johannes Brahms - Waltz op.39 no.15
Jacques Offenbach - Can Can
Johann Strauss jr. - An der schönen, blauen Donau
Frederich Chopin - Tristesse Etude Opus 10 No. 3
Ludwig von Beethoven - Für Elise
J. Strauss Sr. - Radetzky March
Wedding March F. Mendelssohn
Christian Petzold - Minuet in G (Liedje van de Paddestoel )
Richard Wagner- Wedding march
Eric Satie - Gnossienne nr.1
Frédéric Burgmüller - Arabesque
Bach - Gounod - Ave Maria
Johann Pachelbel - Canon in D

                                   

Zij gingen je voor:

Leer vandaag nog je 1e liedje spelen.


Meest voordelige keuze!

Jaarabonnement

99,95
per jaar
  • NU al ruim 91 liedjes, etudes en workshops leren! 
  • Iedere week een nieuw liedje erbij
  • Download & print alle bijlagen
  • Zelf verzoeknummers indienen
  • 14 dagen tevredenheidsgarantie

Kwartaalabonnement

39,95

per kwartaal

  • NU al ruim 91 liedjes, etudes en workshops leren! 
  • Iedere week een nieuw liedje erbij
  • Download & print alle bijlagen
  • Zelf verzoeknummers indienen
  • 14 dagen tevredenheidsgarantie

Maandabonnement

14,95
per maand
  • NU al ruim 91 liedjes, etudes en workshops leren! 
  • Iedere week een nieuw liedje erbij
  • Download & print alle bijlagen
  • Zelf verzoeknummers indienen
  • 14 dagen tevredenheidsgarantie

14 dagen Geld-Terug-Garantie

Probeer de liedjes 14 dagen lang uit bekijk de lesvideo's. Vind je het niets?  Stuur ons simpelweg een e-mail en we storten zonder vragen direct je geld terug. 
vragen

VRAGEN?   Bekijk hier de meestgestelde vragen en antwoorden.


                                                                                                 

Naspeelliedjes en oefeningen abonnement

Wat kan ik doen met die bijgeleverde midi-files?

Een midi file is eigenlijk een digitale opname van de bladmuziek. Dus je kunt dit bestand downloaden en inlezen in een midi-player. Je ziet dan het complete liedje in bewegende balken met oplichtende toetsen. Handig is dat je zovaak als je wilt kunt herhalen en het tempo kunt aanpassen naar wens.

Wat is het speelniveau van de liedjes, oefeningen en Workshops?

Ze zijn van verschillend niveau. Het niveau (beginner, half gevorderd, gevorderd) staat bij elke liedje apart vermeld. Zo vind je ook bladmuziek en midi-files van verschillende speelniveau's van een liedje.

Heb je ook klassieke liedjes?

Jazeker! Ook hier worden regelmatig nieuwe liedjes op verschillende niveau's toegevoegd. Hier enkele voorbeelden:
Waltz op.39 no.15 Johannes Brahms
Can Can - J. Offenbach
Ave Maria - Bach - Gounod
Tristesse Etude Op.10 No.3 - Chopin
Fur Elise - Beethoven
Gnossienne nr.1 - E. Satie

Heb je ook minimalistisch, avant garden liedjes?

Jazeker, ja een geliefd genre wat niet mag ontbreken. Je vind hier liedjes van o.a. Ludovico Einaudi, Yann Tiersen.

                                                                                         

Ontvang binnen 5 minuten toegang en Speel je 1e liedje!