Cursusaanbod voor online piano- en keyboardlessen
arrow_drop_up arrow_drop_down

"Ontdek hier mijn unieke Premium online lesprogramma's"

Niet zeker welke cursus het best bij jou past?

Lees hieronder het verschil.

Basiscursus: Snelstartcursus voor Piano en Keyboard  

Dit is de énige echte originele Snelstartcursus voor Piano en Keyboard!  Een videocursus voor beginners, herstarters en musicproducers.  Leer in 6 tot 12 weken* weken de basis van het piano spelen!  Levenslang toegang. Incl. pdf lesmateriaal, 6 weken e-mail coaching en begeleiding en nieuwe updates.  (*afhankelijk van studietijd)   Onderdeel van het  complete lesprogramma

(inbegrepen in lesprogramma)

Vervolgcursus 'Poppianist in 12 Weken' (online cursus)

Heb je je altijd al afgevraagd hoe pianisten en toetsenisten zo gemakkelijk van de ene naar de andere toonsoort konden overgaan?  Een liedje vlot om omzetten als we iets hoger of lager willen zingen?  Hoe je kunt improviseren? Akkoordenschema's moet lezen en spelen?  Zelf je favoriete liedjes kunt spelen?

Dan heb ik goed nieuws voor je, want dat ga ik je deze cursus allemaal leren en nog veel meer.  
Onderdeel van het  complete lesprogramma

  • Hét complete lesprogramma (online)

    VOOR BEGINNERS EN HERSTARTERS:   Dit is dé complete A tot Z cursus  die je helpt om op een leuke en snelle manier  piano te leren spelen. Leer aan de hand van duidelijke stap-voor-stap  instructievideo's aangevuld met digitaal lesmateriaal.  Investeer in jezelf en anderen zullen je over een paar weken versteld staan over jouw eigen pianospel!   Ook geschikt voor keyboardbezitters.  Duizenden tevreden cursisten zijn je voorgegaan!

  • 30 Dagen Piano Challenge

    VOOR BESTAANDE CURSISTEN:   Volg je momenteel het compleet lesprogramma? Heb je nog niet veel praktijkervaring met akkoorden? Zoek je wat extra uitdaging?  Dan is de  30 Dagen Piano Challenge voor jou!   Leer op een leuke manier aan de hand van korte duidelijke instructievideo's binnen 30 dagen moeiteloos je 1e popliedje op je piano of keyboard leert spelen.  Je Eindigt Met De Kennis en Vaardigheden Om Honderden Liedjes Te Kunnen Spelen! Inhoud: (6 modules, 12 lessen, video's, pdf's, audio's, ebooks.)

     NIEUW - NIEUW - NIEUW - NIEUW- NIEUW

    NIEUW!  POP PIANIST 

    VOOR BESTAANDE CURSISTEN:   Volg je momenteel het compleet lesprogramma? Heb je minstens t/m module 2 succesvol afgerond?    Dan is dit programma zeer geschikt voor jou!  Leer in 25 weken alles wat je behoort te weten over spelen met akkoorden, noten, akkoordenschema's.  Aan de hand van mooie ballads,  evergreens, popsongs, leer je o.a. spelen met beiden handen in diverse ritmes, andere maatsoorten, jezelf (of anderen) begeleiden, noten, spelen met lead sheets, speeltechniek en veel meer. Ook heb je mogelijkheid om in contact te komen met medecursisten via ons forum. (7 modules, 78 lessen, instructievideo's, ebooks, pdf's, midi, audio's, bladmuziek.) 

  • NIEUW!  POP/EVERGREENS/KLASSIEK NASPEELLIEDJES!

    Naspeelliedjes voor Piano & Keyboard

    Aanbevolen voor bestaande cursisten: Ben je cursist of gewoon op zoek naar meer leuke liedjes voor je repertoire? Handige vingeroefeningen voor meer kracht, snelheid, coördinatie?  

    Leer bekende liedjes spelen op verschillende manieren:  Naspeelvideo's/ Bladmuziek/ Akkoorden/Midi-files.


    Klik de button hieronder en ontdek wat je allemaal gaat leren:

  • Koekje erbij?