Cursusaanbod voor online piano- en keyboardlessen
arrow_drop_up arrow_drop_down

"Ontdek hier mijn unieke Premium online lesprogramma's"

Niet zeker welke cursus het best bij jou past?

Lees hieronder het verschil.

(inbegrepen in lesprogramma)

Snelstartcursus voor Piano en Keyboard  

Fase 1-2.  Ontvang direct toegang tot de énige echte originele Snelstartcursus voor Piano en Keyboard! Voor beginners, herstarters, Producers.  Leer in 6 tot 12 weken* weken de basis van het piano spelen!  Levenslang toegang. Incl. 6 weken e-mail coaching en begeleiding en nieuwe updates.  (*afhankelijk van studietijd)   Nu onderdeel van het  complete lesprogramma

(inbegrepen in lesprogramma)

VIP Vervolgcursus 'Poppianist in 12 Weken' (online cursus)

Heb je je altijd al afgevraagd hoe pianisten en toetsenisten zo gemakkelijk van de ene naar de andere toonsoort konden overgaan?  Een liedje vlot om omzetten als we iets hoger of lager willen zingen?  Hoe je kunt improviseren? Akkoordenschema's moet lezen en spelen?  Zelf je favoriete liedjes kunt spelen?

Dan heb ik goed nieuws voor je, want dat ga ik je deze cursus allemaal leren en nog veel meer. 

Fase 3. Voor gevorderden (Vervolg na Snelstartcursus)  Levenslang toegang. - In Poppianist in 12 weken, krijg je alle tools en technieken aangereikt om jezelf gevorderd popianist te noemen na 12 weken. Levenslang toegang. Incl. nieuwe updates.  
Nu tijdelijk onderdeel van het  complete lesprogramma

  • Hét complete lesprogramma (online)

    Ga voor het beste en ontvang direct toegang tot:

      • Online versie Pianogeheimen starterscursus (12 videos)
      • Beginnerscursus: 6 modules + bonus (63 video’s)
      • Vervolgcursus: 6 modules + evaluatie (30 video’s)
      • Notencursus: 5 modules en 2 bonussen (7 video’s)

      Daarnaast krijg je ook:

      • Webinars opnames (extra oefentips)  (5 video’s)
      • Workshop 'liedjes leren spelen met midifiles' video’s (6 video’s)
      • Workshop 'Je eigen pianospel opnemen' (4 video's)
      • Workshop 'Blues piano' (1 video (60 minuten)
      • 6 weken E-mail coaching van René als je online pianoleraar
      • Onbeperkt toegang tot onze interactieve online community van mede-cursisten  (al meer dan 3,250 gelijkgestemde muziekliefhebbers tussen 12- 88 jaar.
      • Levenslang toegang tot forum, lesmateriaal & video's.
      • Onbeperkt e-mail contact met je online pianoleraar
      • Persoonlijke begeleiding!

        Je krijgt dus ruim 128(!) korte en duidelijke video’s die je helpen om piano te leren spelen. Al deze onderdelen zijn voorzien van PDF documenten, akkoordenschema's, midi-files, stappenplannen etc. zodat je alle uitleg ook nog eens rustig kunt nalezen en eventueel printen. Inclusief handig volgsysteem (lessen aan-, of uitvinken na afgerond).

        Investeer in jezelf en anderen zullen je over een paar weken versteld staan over jouw eigen pianospel!
  • 30 Dagen Piano Challenge

    Heb je nog niet veel ervaring en wil je graag met akkoorden leren spelen?   Ga dan de uitdaging aan en doe mee met de 30 Dagen Piano Challenge!   Leer 30 dagen moeiteloos je 1e popliedje op je piano of keyboard leert spelen.  Je Eindigt Met De Kennis en Vaardigheden Om Honderden Liedjes Te Kunnen Spelen!
    Inhoud: (6 modules, 12 lessen, video's, pdf's, audio's, ebooks.)

    Pop Piano 'in de Praktijk' Programma 

    Poppiano 'in de praktijk; Programma  

    Leer in 25 weken alles wat je behoort te weten over spelen met akkoorden, noten, akkoordenschema's.  Aan de hand van mooie ballads,  evergreens, popsongs, leer je o.a. spelen met beiden handen in diverse ritmes, andere maatsoorten, jezelf (of anderen) begeleiden, noten, spelen met lead sheets, speeltechniek en veel meer. Ook heb je mogelijkheid om in contact te komen met medecursisten via ons forum. (6 modules, 68 lessen, instructievideo's, ebooks, pdf's, midi, audio's, bladmuziek.)
    Nu tijdelijk inclusief videocursus "beter spelen en oefenen met Apps!"  t.w.v. 97,00 euro  (levenslang toegang incl. updates!)    30-dagen-niet-goed-geld-terug!
  • NIEUW!  Naspeelliedjes voor Piano en Keyboard

    Naspeelliedjes voor Piano & Keyboard

    Ben je cursist of gewoon op zoek naar meer leuke liedjes voor beginners opbouwend in moeilijkheidsgraad?    
    Leer bekende liedjes spelen op 3 verschillende manieren:  Naspeelvideo's en/of  Bladmuziek en/of midi-files.

    Keuze uit diverse genres: van Popliedjes van   John Lennon, Simon & Garfunkel, André Hazes, Elvis Presley, Adele, U2, Bruno Mars of liedjes van de beroemde musical The Sound of Music.   Tot mooie pianostukken van Ludovico Einaudi en Yann Tiersen, tot Klassieke pianostukken van Bach, Brahms, Straus, Offenbach, Chopin en velen anderen.   

    Nu al meer dan 50 liedjes met elke maand weer nieuwe mooie pianonummers.

  • Succes gegarandeerd!

    Ik heb nu al zoveel bewijzen dat iedereen gegarandeerd makkelijk piano leert spelen met mijn lessen dat ik 100% garantie geef. Volg de simpele stapjes en jij leert binnen een aantal weken piano spelen. En je krijgt levenslang toegang en alle updates gratis. En vele extraatjes. Niets te verliezen, alleen maar een overwinning op jezelf om lekker te genieten van muziek. Dat is namelijk zo leuk!

    Muzikale groet, Rene