Cursusaanbod voor online piano- en keyboardlessen

Online pianoles cursussen

(Nu tijdelijk mét levenslang toegang + Updates!)

Snelstart Piano Beginnerscursus  PianolesvanRene

Snelstart Beginners Cursus  (2022 versie!)

Aanvullende Extra lessen, Workshops & Liedjes

30 dagen Piano Challenge Cursusnull       30 Dagen Piano Challenge

POP PIANIST Coachingsprogramma

Pop Pianist

sinterklaasliedjes en kerstliedjes voor piano en keyboard

Sinterklaas en Kerstliedjes 

Niet zeker welke cursus het best bij jou past?

Lees hieronder het verschil.

Snelstart Piano Beginnerscursus  PianolesvanRene

Snelstart Piano Beginnerscursus

VOOR BEGINNERS EN HERSTARTERS:    Volgens René's unieke 'Succespad-methode' ga je stap-voor-stap alles leren wat je nodig hebt om maximaal speelplezier te ervaren en een gelukkige pianospeler te worden.  Leer aan de hand van duidelijke korte online instructievideo's aangevuld met digitaal lesmateriaal.  Investeer in jezelf en anderen zullen je over een paar weken versteld staan over jouw eigen pianospel!   Ook geschikt voor keyboardbezitters.  Duizenden tevreden cursisten zijn je voorgegaan!  Fase 1 t/m 4.

  • POP PIANIST Coachingsprogramma

    Pop Pianist Cursus

     POP PIANIST! - Dé meest praktische online basiscursus over Akkoorden en Leadsheets -  Leer in 25 weken alles wat je behoort te weten over spelen met akkoorden, noten, leadsheets en akkoordenschema's.  Een leuke, snelle en professioneel klinkende manier van liedjes spelen. Aan de hand van mooie ballads,  evergreens, popsongs, leer je o.a. spelen met beiden handen in diverse ritmes, andere maatsoorten, jezelf (of anderen) begeleiden, noten, spelen met lead sheets, speeltechniek en veel meer. Ook heb je mogelijkheid om in contact te komen met medecursisten via ons forum. Inhoud: 7 modules, 78 lessen, instructievideo's, ebooks, pdf's, midi, audio's, bladmuziek.   Levenslang toegang & inclusief toekomstige updates!   

  • pianoflix pianoles van Rene naspeelliedjes

    Naspeelliedjes, Etudes & Workshops voor Piano & Keyboard

    Leer bekende liedjes spelen (Pop, Evergreens, Klassiek, New Age)   Kies je favoriete song en start!   De naspeelliedjes zijn gemaakt voor iedereen; of je nu beginner, half gevorderde bent of al goed kunt spelen. Het is echt de moeite waard en het "assortiment" is heel divers.  Binnen enkele dagen speel je al diverse liedjes!

    • Bijna 100 liedjes met duidelijke naspeelvideo's
    • Inclusief extra unieke Bladmuziek,
    • Akkoordenschema's.
    •  Midi-files.
    • Elke maand nieuwe liedjes gekozen door cursisten.
  • 30 dagen Piano Challenge

    30 Dagen Piano Challenge

    Leer in 10 lessen met akkoorden spelen:   Volg je momenteel het compleet lesprogramma? Heb je nog niet veel praktijkervaring met akkoorden? Zoek je wat extra uitdaging?  Dan is de  30 Dagen Piano Challenge voor jou!   Leer de hit klassieker van Guus Meeuwis 'Het is Een Nacht'! en ontdek tegelijkertijd gedurende deze 10 online lessen, alles over het spelen met akkoordenschema's om deze zelf te gaan toepassen. (Levenslang toegang tot aankoop). Je Eindigt Met De Kennis en Vaardigheden Om Honderden Liedjes Te Kunnen Spelen!  Na 30 dagen levenslang toegang.   Inhoud: 6 modules, 12 lessen, video's, pdf's, audio's, ebooks.  Fase 3.  Extra praktische uitbreiding.

    sinterklaasliedjes en kerstliedjes voor piano en keyboard

    Sinterklaasliedjes en Kerstliedjes

    Op zoek naar de leukste Sinterklaasliedjes en Kerstliedjes?

    Met deze echte pianolessen leer je razendsnel de leukste Sinterklaasliedjes en Kerstliedjes spelen en speeltechnieken die je kunt toepassen op weer anderen liedjes.  Voor beginners en half gevorderden.   

    • Inclusief 100 minuten  Sinterklaas instructievideo's 
    • Inclusief  120 minuten Kerst instructievideo’s  
    • Inclusief Bladmuziek met vingerzettingen, songteksten en notennamen.
    • Inclusief Audio bestanden

     Levenslang toegang & inclusief toekomstige updates!