Profiteer nu tot middernacht van onze Carnavalsaanbieding!

Online pianoles

"Het complete 2020 Pop piano Lesprogramma"

                                               "Geen jarenlang gestuntel meer!"

25 jaar+
leservaring als Piano-, en Keyboardleraar
10.369
cursisten inmiddels piano leren spelen
4300+
abonnees op Youtube

Waarom iemand al jaren worstelt, terwijl de ander moeiteloos vele bekenden nummers uit zijn/haar vingers tovert?

Bijna iedereen wil graag in staat zijn om gewoon achter de piano te gaan zitten en de mooiste klanken uit je vingers te toveren uit je piano maar vrijwel niemand weet hoe je nu op de juiste manier moet starten met oefenen.

Hoe gaat dit proces en hoe kan je er zelf, liefst op een makkelijke manier, voor zorgen dat je zo snel en efficiënt mogelijk van beginner naar gevorderd pianist gaat?

Mijn naam is René Knops, ik ben ben al ruim 25 jaar fulltime piano-en keyboarddocent verbonden aan de Muziekschool. Geboren en getogen Brabander, 48 jaar en ik ben al vanaf mijn 10e gepassioneerd bezig met piano, keyboard en synthesizer.

 ik ben diep in dit boeiende onderwerp gedoken. Ik ontdekte een goed verborgen geheim wat mijn muzikale wereld op zijn kop zette.

Opeens begreep ik hoe het kon dat er nog steeds veel mensen denken dat piano spelen 'niet voor hun is weggelegd', dagelijks worstelen op het klavier, met tegenzin moeten oefenen zonder veel vooruitgang.   Terwijl andere pianisten moeiteloos het ene na het andere bekende liedje uit hun vingers toveren.  Het werd me duidelijk hoe dit werkt in mijn hersenen en hoe ik hier invloed op kon uitoefenen. 

Ik ben dit gaan toepassen en dit heeft mijn hele muzikale leven op zijn kop gezet.
Wil jij weten wat ik heb ontdekt?

Je ontdekt het allemaal in mijn lesprogramma

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden
€ 897,-
Nu voor € 149,-

Hét complete lesprogramma

  • Instapcursus (11 video's en lesmateriaal)
  • Beginnerscursus  (6 modules+ bonus met  53 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Gevorderde cursus (30 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Notencursus (7 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Sinterklaas lespakket (Video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Kerst lespakket (Video's incl. pdf lesmateriaal.
  • 21 extra oefeningen (21 video's) voor goede techniek (snelheid, coördinatie, etc.)
  • LIVE webinars en webinars terugkijken (7 video's) met Rene 
  • Alle opnames van eerdere Workshops (blues, improvisatie etc.)
  • Technologie video's (hoe werkt opnemen, Youtube, midi, etc.)
  • De online community, waar vriendschappen ontstaan en we elkaar helpen naar het volgende niveau #GOUD !

    Je krijgt dus ruim 190 (!) korte en duidelijke video’s die je helpen om piano te leren spelen. Al deze onderdelen zijn voorzien van PDF documenten, zodat je alle uitleg ook nog eens rustig kunt nalezen en eventueel printen.  Inclusief handig volgsysteem (lessen aan-, of uitvinken na afgerond).

    Investeer in jezelf.  Anderen zullen je over een paar weken versteld staan over jouw eigen pianospel!

'Goed leren piano spelen begint altijd met de juiste aanpak!"

Natuurlijk zijn er verschillende manieren om piano te leren spelen.  Je zult vast wel denken: "Pianoles?"  "Muzieknoten leren toch"?  

Dat kan zeker, maar vergeet niet dat je piano ook een technisch instrument is.  Je zult ook de techniek zoals aanslagsterkte, kracht, coördinatie, en pedaalspel moeten leren.    Daarnaast moet je ook nog eens leren tellen.

Veel beginners moeten vanaf dag 1 veel teveel tegelijk doen

  • op een blad kijken naar bolletjes en stokjes op 2 notenbalken met elk 5 lijntjes 
  • en tegelijkertijd rekening houden met tellen
  •  en de techniek van de piano zelf (aanslag, kracht, snelheid, pedaaltechniek).  
    Dit vraagt enorm veel van een beginnende pianostudent.  

Hoe leer leer je praten? Toch ook niet ineens met volzinnen?  Als  baby's voor eerst leren praten, zijn het in het begin vooral klanken en later korte woordjes.  Begrijp je waar ik naartoe wil?  ;-)   In de muziek kennen we klanken als tonen. Meerdere gespeelde tonen tegelijk noemen we akkoorden. Akkoorden vormen dan weer de bouwstenen voor en compleet liedje. Wist je dat veel wereldberoemde popsongs soms maar 4 akkoorden bevatten? Hoe leuk is het om direct vanaf het begin al je favoriete liedjes te leren spelen? Dat is na enkele weken al goed mogelijk.
Een goed begin is het halve werk, daarom zeg ik altijd: "Start o.a. met het aanleren van je akkoordenspel"   Dit met als enige doel zo snel mogelijk liedjes leren spelen waardoor je maximaal speelplezier ervaart.

'Jong of oud, ik weet nu zeker dat IEDERE BEGINNER binnen 2 weken mijn liedjes speelt!"

Als je al meer dan 25 jaar fulltime als pianodocent en keyboarddocent hebt gewerkt, doe je veel ervaring op.  Daarom durf ik met een gerust hart te vertellen dat iedereen (ongeacht je leeftijd) piano kan leren spelen.   Ik heb nog nooit iemand naar huis hoeven te sturen vanwege een gebrek aan talent of ritmegevoel.   De een gaat wat sneller dan de ander meer niet.   Let op mijn woorden, binnen 2 weken speel jij mijn eerste liedjes op je piano of keyboard!

'Dit is wat klanten mij zoal schrijven"

veel meer geleerd dan in 25 jaar bij elkaar. 
"Ik klooide al zo'n 25 jaar wat aan, en heb in het afgelopen jaar heb ik dankzij René veel meer geleerd dan al die jaren bij elkaar en ben muziek beginnen te begrijpen"
Paul Vonck
deskundige, muziek leraar.

"Heel betrokken en deskundige, muziek leraar. Eigentijdse wijze van lesgeven.

Video ondersteuning werkt goed. Je kunt altijd op elk moment terug kijken."

Koen Luters
Prachtige cursus.

"Wat heb je toch een prachtige cursus ontwikkeld. Dikke vette complimenten voor jou René!!!"
Marjan Blok

'Welke concrete voordelen kan het volgen van dit programma je op termijn bieden?"

  • Je leert liedjes spelen zonder muzieknoten
  • Je bent niet langer afhankelijk van muziek noten
  • Toch kun je ook supersnel noten lezen en terugvinden op je klavier
  • Je begrijpt nu hoe muziek in elkaar zit
  • Je weet hoe je met beiden handen tegelijk kunt spelen
  • Als je een popliedje hoort op de radio wat je leuk vind kun je het spelen
  • Je bent in staat om te improviseren op je piano of keyboard
  • Je speelt zelfverzekerd met kracht in de vingers en goede techniek
  • Je hebt voldoende vaardigheden om een levenslang te genieten van muziek
  • Je kunt jezelf of andere begeleiden met hun zang of instrument.

En alles binnen 12 tot 25 weken!

Dit kan jij ook spelen, na twee tot zes weken

Nog meer ervaringen van cursisten:

Nooit te oud.
"Ondanks mijn leeftijd en geen geboren aanleg kan ik nu naar hartelust spelen.  Ik geniet van de duidelijke uitleg, de manier waarop René les geeft. Ondanks mijn leeftijd en geen geboren aanleg kan ik naar hartelust spelen. Dank je René."
Angelina Bernardina Heerens
Uitstekend lesprogramma .

"Ik kan pianoles van Rene van harte aanbevelen. Uitstekend lesprogramma met zeer goede uitleg. Veel, heel veel korte video's met toelichting, voorbeelden, uitleg. Je wordt niet opgejaagd maar wel gecoacht. Als je piano wilt leren spelen moet hier wezen.

Willem de Beer
Meer zelfverstrouwen.

"Ik ga over het klavier heen en improviseer op de akkoorden. Hoewel ik al lang bladmuziek kan lezen en ik vroeger pianoles heb gehad, bleef ik "hangen". Een wens die ik had en ook wel heb voorgelegd aan mijn vroegere pianoleraar, wordt nu ineens vervuld: ik kan liedjes begeleiden! Dank je René.

Liesbeth Gankema
00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden
€ 897,-
Nu voor € 149,-

Hét complete lesprogramma

  • Instapcursus (10 lessen, video's en lesmateriaal)
  • Beginnerscursus (53 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Gevorderde cursus (30 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Notencursus (7 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Sinterklaas lespakket (Video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Kerst lespakket (Video's incl. pdf lesmateriaal.
  • 21 extra oefeningen (video's) voor goede techniek (snelheid, coördinatie, etc.)
  • Gratis toegang tot motiverende en ondersteunende LIVE webinars met Rene 
  • Alle opnames van eerdere Workshops (blues, improvisatie etc.)
  • Technologie video's (hoe werkt opnemen, Youtube, midi, etc.)
  • De online community, waar vriendschappen ontstaan en we elkaar helpen naar het volgende niveau #GOUD !

    Investeer in jezelf.  Anderen zullen je over een paar weken versteld staan over jouw eigen pianospel!

Wat krijg ik als ik aan de slag ga met je lesprogramma?

Snel resultaat, met ons bewezen stappenplan

Pianoles van René kost je geen jaren zweten achter je piano, voordat je een leuk melodietje kunt spelen. Met ons lesprogramma ga je direct aan de slag. Het bewezen stappenplan zorgt ervoor dat je al over enkele weken begrijpt hoe piano spelen werkt, de basis beheerst en al leuke liedjes kunt spelen. 

Elke week ontvang je van mij een e-mail, met daarin extra aanmoediging, exacte instructies en persoonlijke hulp.

  • Vanuit huis!  Lekker makkelijk vanuit huis te volgen.
  • De online community (met meer dan 2,500 gelijkgestemden muziekliefhebbers!), waar vriendschappen ontstaan en we elkaar helpen naar het volgende niveau #GOUD
  • Beste Support!  Via:  chat, forum, e-mail en ondersteunende Live webinars
  • Alle instructievideo's extra duidelijk door extra dubbeloplichtende toetsenbord (zie afbeelding boven)
  • Verbonden aan Muziekschool
  • Gratis App! Onze cursisten mogen gratis gebruik maken van onze handige app waarmee je eenvoudig  je pianolessen kunt volgen en zelfs chatten in het forum.
  • Binnen 2 weken al direct resultaat door unieke lesmethode van Rene! (bespaar jaren frustratie en ellende!)
  • Veel lagere kosten dan reguliere lessen
  • Persoonlijk les van een Professional (Ruim 25 jaar les-ervaring als fulltime piano-en keyboarddocent)
  • Persoonlijke feedback op ingestuurde video's 
  • 24/7 toegang tot de lessen én de community
  • Levenslange toegang, Al kijk je elke video 10.000 keer!
  • Te volgen op computer, laptop, tablet en smartphone
  • Workshops. Volg leerzame workshops over blues, improviseren, notenleer en meer!
  • Inspirerende Webinars. Bekijk en volg inspirerende en motiverende webinars.
  • 30 dagen succesgarantie!  (We zijn supertrots op de resultaten van onze tevreden cursisten en geven in het onwaarschijnlijke geval direct op verzoek geld terug bij ontevredenheid)
DIRECT TOEGANG

NIEUW!  Handige App

Onze lessen zijn goed te volgen op alle platformen maar sinds kort ook via een handige App.  Al onze cursisten kunnen vanaf nu gratis gebruik maken van deze app waarmee je altijd en overal eenvoudig  je pianolessen kunt volgen, forumberichten kunt lezen en zelfs vragen stellen en chatten.
HD instructievideo's pianoles

Heldere HD instructievideo's 

Video in HD kwaliteit, kort en goed te behappen. Waarbij je de afspeelsnelheid kunt aanpassen. Met dubbel oplichtende toetsen voor meer leergemak.
lesmateriaal pianoles

Duidelijk lesmateriaal

Naast de video's vind je duidelijk lesmateriaal in de vorm van pdf's, ebooks, audiobestanden, midi en bladmuziek.
community pianolessen

Betrokken Community!

Je staat er NOOIT alleen voor.  Onze UNIEKE Community-forum is het muzikale hart van PianolesvanRene met al meer dan 2.600 actieve beginnende en gevorderde pianisten, toetsenisten en producers met als doel elkaar te motiveren en te steunen om beter piano te leren spelen.
persoonlijke support pianoleraar

Ruim 25 jaar leservaring als piano-en, keyboardleraar

René is al ruim 25 jaar full-time pianoleraar.  Zijn lesmethode is door en door getest doorontwikkeld met hulp en feedback van duizenden leerlingen.
webinar pianoles

Live webinars & Workshops

Volg leerzame workshops over blues,  improviseren, notenleer en meer!
pianoles volgen

Levenslang toegang tot je aankopen en support!

Al kijk je elke video 10.000 keer!

Je hebt nooit meer andere pianoles nodig!

Tijdelijk bied ik (als een soort test) maar liefst 6 cursussen (zie hieronder)  aan voor de prijs van 2 of 3 privé pianolessen van een uurtje!  

Bovendien geniet je van extra motiverende gezamenlijke Challenges, leerzame Workshops over o.a. blues, improvisatie en dergelijken, én ondersteunende Live Webinars.

MAAK JE MUZIKALE DROOM VANDAAG WERKELIJKHEID!  

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden
€ 897,-
Nu voor € 149,-

Complete lesprogramma

  • Instapcursus (10 lessen, video's en lesmateriaal)
  • Beginnerscursus (53 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Gevorderde cursus (30 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Notencursus (7 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Sinterklaas lespakket (Video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Kerst lespakket (Video's incl. pdf lesmateriaal.
  • 21 extra oefeningen (video's) voor goede techniek (snelheid, coördinatie, etc.)
  • Gratis toegang tot motiverende en ondersteunende LIVE webinars met Rene 
  • Alle opnames van eerdere Workshops (blues, improvisatie etc.)
  • Technologie video's (hoe werkt opnemen, Youtube, midi, etc.)
  • De online community, waar vriendschappen ontstaan en we elkaar helpen naar het volgende niveau #GOUD !

    Investeer in jezelf.  Anderen zullen je over een paar weken versteld staan over jouw eigen pianospel!

3 TIJDELIJKE BONUSSEN! 

levenslang toegang tot pianoles

Levenslang toegang incl. nieuwe updates!

t.w.v. € 197,-/jr

ALLEEN DEZE WEEK!  Na je betaling blijf je levenslang toegang behouden tot je aankopen incl. gratis updates.
levenslang contact met pianoleraar

Levenslange ondersteuning

t.w.v. €799/jr

ALLEEN DEZE WEEK!  Inclusief levenslang support via het forum of e-mail en LIVE webinars en workshops!  Dat wil zeggen je eigen online pianoleraar altijd in de buurt indien nodig!
pianoles community

Toegang tot de community

t.w.v.  € 197,-/jr.

De online community, waar vriendschappen ontstaan en we elkaar helpen naar het volgende niveau #GOUD

Mijn 30 Dagen 100% Niet Goed Geld Terug Garantie!

Omdat ik voor 100% achter mijn product sta,  net zoals de afgelopen 18 jaar als eigenaar van onze Muziekschool DePiano, en ik zeker weet dat het je veel voordeel oplevert, geef ik je 30 dagen de tijd om de pianolessen uit te proberen. Dat betekent dat je 0% risico loopt. Het enige dat je hoeft te doen is me een mailtje sturen, en we storten direct je geld terug op je rekening. 

JA RENE! IK WIL GRAAG NU TOEGANG!

Voor mij de enige hoop om online van niets tot iets te komen. Heldere uitleg, prima begeleiding.

Zeer aanbevelenswaardig.

ervaring met pianoles van Rene

S. de Vries

Ik heb nu na zo'n 8 weken al flink wat vorderingen gemaakt.

Ook de live uitzendingen zijn een welkome aanvulling waarbij je goede interactie hebt.

Al met al een goede beslissing om bij deze club te gaan.

ervaring met pianoles van Rene

Jan Leemput

Ik heb al erg veel van deze man geleerd. ik klooi al zo,n 25 jaar wat aan ,en in het afgelopen jaar ben ik wel meer van muziek beginnen te begrijpen

ervaring met pianoles van Rene

Paul Vonck

vragen over pianoles

Vragen over deze online pianocursus?

Hoe kan ik de cursus volgen?

Je krijgt na betaling direct je login gegevens, hiermee heb je toegang tot onze exclusieve online ledensite. Je krijgt levenslang 24/7 toegang tot de cursus. Zodra je inlogt vind je hier alles netjes geordend terug. Ook kun je via het volgsysteem altijd zien bij welke les je gebleven was, lekker handig!

Wat heb ik nodig om deze cursus te volgen?

Het beste is een piano of keyboard, maar we geven in deze cursus ook tips over de aanschaf en keuze van het juiste instrument. Ik laat ook zien wat ik zelf gebruik aan muziekinstrumenten (piano's en keyboards voor onze Muziekschool).
De gehele cursus is online. Het enige wat jij nodig hebt is een internetverbinding, een computer, laptop, tablet of smartphone.

Ik heb wel eens les gehad. Is dit dan wel geschikt voor mij?

Onder mijn cursisten bevinden zich ook veel zgn. 'herstarters'. Heb je wel eens les gehad, dan zal het waarschijnlijk niet tot het gewenste resultaat geleid hebben. Alles wat je gaat leren is gewoon belangrijke lesstof voor ELKE pianostudent. Soms zaken herhalen is altijd een goed idee. Je zult dus zeker vooruitgang boeken en nieuwe dingen leren.

Wat als ik even geen les kan volgen?

Het mooie van online piano leren spelen, is dat je onbeperkt toegang hebt tot alle video's, onze Community forum én mijn persoonlijke begeleiding. Het lessysteem houdt precies voor je bij wat je al wel of niet gevolgd hebt. Dus je kunt altijd lessen weer oppakken waar je gebleven bent (of herhalen).

Waarom zou ik voor Pianoles van Rene kiezen?

Met trots mag ik je melden dat mijn lesprogramma het allerlaagste refund gehalte heeft van alle online pianocursussen hier in Nederland...dus.. tevreden cursisten (lees de reacties hierboven). We zijn al meer dan 20 jaar professioneel actief als Muziekschool en hebben al onze kennis en ervaring in deze online cursus gestopt. Ik sta dagelijks klaar om cursisten persoonlijk te begeleiden en te helpen met vragen in ons mooie en gezellige forum, per mail of via een Live ledenwebinar.

Mag ik het programma ook samen met iemand anders volgen?

Ja, dat is geen probleem, dat vind ik zelfs alleen maar leuk. Het is echter alleen toegestaan met personen die op het zelfde adres wonen.

Wat als ik nog andere vragen heb?

Neem dan gerust contact met me op via de contactpagina op de homepage van mijn website. Ik reageer binnen een dag en meestal zelfs sneller ;)

Hoe werkt dat nu met die video's? Ik heb geen DVD-speler of videorecorder meer.

Nee, een DVD-speler of videorecorder is niet nodig ;-) Cursisten krijgen 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot alle video's. Alle video's zijn via het internet (beveiligde website) te bekijken. Dus je hebt wel een goede internetverbinding nodig.

Wat krijg ik precies?

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot online leeromgeving
  • Toegang tot het leukste en meest interactieve pianoforum van de Benelux (meer dan 2,500 tevreden pianisten)!
  • Levenslang toegang!   (Bij ons mag je écht in je eigen tijd leren!)
  • Instapcursus (kennismakingslessen)
  • Beginnerscursus (53 video's incl. pdf lesmateriaal) 
  • Gevorderde cursus  (30 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Notencursus (7 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Sinterklaas liedjes (5 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Kerst liedjes (5 video's incl. pdf lesmateriaal)
  • Live webinars bijwonen en terugkijken
  • Workshops (Blues, improviseren, midi, audio opnemen) bijwonen
  • Extra video's met belangrijke oefeningen en liedjes.
  • contact met je online pianoleraar via forum, chat en e-mail.
  • Ondersteunende leuke oefeningen (helder naspeelfilmpjes)
  • Persoonlijke begeleiding met pianist Rene (onbetaalbaar!)

JA RENE! IK WIL GRAAG NU TOEGANG!

Deze Pianisten en Toetsenisten gingen je al voor

Rene geeft met passie (online) les en je merkt aan alles dat het zijn 'ding' is. De PVR communitie is ook geweldig waar je elkaar een hart onder de riem kunt steken.

ervaring met pianoles van Rene

Karel Sterrenburg

Voor me zie ik de ontwikkeling die ik nog ga doormaken. Uitdagingen genoeg. Dit alles dank ik aan Rene, die door de persoonlijke benadering het mogelijk maakt een sociaal netwerk voor cursisten in het leven te roepen. Samen leren en samen doen. 

ervaring met pianoles van Rene

Liesbeth Schluter

Op veel pianoles sites is er 1-richting verkeer. En dat is het grote verschil met deze site: er is duidelijk 2-richting verkeer. René, je neemt er heel ruim de tijd voor en daar heb ik bewondering voor. 

Hierdoor ontstaat geen digitaal sfeertje, maar een sociaal sfeertje, en dat maakt het aantrekkelijk om de site te bezoeken en geeft je meer plezier in het leren spelen op de piano en keyboard.

ervaring met pianoles van Rene

Ton van den Bragt

"Sluit je aan bij ruim 10.221 enthousiaste cursisten die dit programma ook hebben gevolgd."